vrijdag 23 oktober 2015

Alexis Omar Méndez

46


3 opmerkingen:

  1. Fabio, ik ken diejen Mendez hillemoal nie, mar ik vinnut gek. Diejen fiets lekt men dur inne uit het midden van de jaren '70, toen Mendez schijnbar zon jaar of 6 war. Zelfs mih losse mittale kabelgelijers op dun bovenbuis. Zag diejen Mendez dur al vruug oud uit, of hittie ut gewoon geleerd op nen ouwe fiets?

    Alvast 'n goeij weekend vur jou en de mrs.

    met vriendelijke groet,

    Fausto Roppi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk idd dat je het goed hebt, Fausto Roppi. De coureurs op de foto alhier is volgens mij namelijk Alejandro Menendez, geboren 18 augustus 1953. Wat dus de kabelklemmetjes wel een beetje verklaard. Ik denk dan Fabio abuis is, maar veroorzaakt door de Belgische site "De Wielersite" waar deze eveneens foutief staat. Vreemd genoeg staat deze Alejandro met deze foto wel ook op die site als je op de ploegen zoekt. Alle renners van het jaar 1976 zijn gefotografeerd voor zulk soort zuilen. Veel grote overwinningen bij de profs zijn er niet te vinden van Alejandro, behalve dat hij voor die tijd in 1971 2e werd bij de Spaanse nationale kampioenschappen bij de junioren. Grtz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heren, jullie hebben ongetwijfeld groot gelijk. Ik ging vooral voor het plaatje van een Alan van de zijkant met ook mooi zicht op truike en petje. Function follows form gaat vrijwel altijd mis. Dank voor de correctie.
    Jullie ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen