dinsdag 16 augustus 2011

Franco Bitossi



Met Franco heb ik echt vaak gefietst. Altijd d'r achteraan. Want hij was er altijd wel vandoor. En gewoon niet in te halen. In ieder geval niet door mij.
Dat deed Marino beter, nou ja beter. Echt netjes was het niet toen in Gap. Met Eddy en Cyrille hem terughalen en dan op de streep eroverheen. Beheyt kwam er in Belgie niet mee weg. Basso in Italie wel.
Wel lekker gefietst in die tijd. Dat was nog eens tegenstand.
Soms wel zwaar, zoals toen met Adorni erbij op de Stelvio. Ik redde het net niet.




En Gimondi, die was ook niet voor de poes. Maar daar zal ik het later nog wel eens over hebben.





Ik heb vrij lang met Franco gefietst. En hem dus nooit bijgehaald. Met Marino is het nog goed gekomen. Maar 't was gewoon ook een aardige gast, die Bitossi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten